DZIEŃ 1

Dzisiaj o godz. 9.00 wyruszyliśmy na rekolekcje wakacyjne do Władysławowa. Po wyczerpującej podróży autokarem, dojechaliśmy na miejsce. Zaraz po zakwaterowaniu i kolacji udaliśmy się na powitanie morza. Następne dni przyniosą wiele ciekawych przygód J.

DZIEŃ 2

Dzisiaj po śniadaniu wychowawcy wraz ze swoimi podopiecznymi mieli spotkania w grupach, na których został omówiony regulamin pobytu na rekolekcjach, oraz temat przewodni wyjazdu. Następnie uczestniczyliśmy w Eucharystii, której przewodniczył ks Dawid. Po obiedzie udaliśmy się na spacer po Władysławowie, który zakończyliśmy zabawą na plaży i małymi zakupami. Wieczorem w celu poznania innych uczestników wyjazdu zorganizowaliśmy integracyjny, zabawny wieczór. Jutro czeka nas długa, ale interesująca wyprawa do Gdańska :).

DZIEŃ 3

Dzisiaj zaraz po śniadaniu udaliśmy się na całodzienną wycieczkę do Gdańska. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Muzeum Drugiej Wojny Światowej, następnie przeszliśmy do Bazyliki Mariackiej, na koniec natomiast wyruszyliśmy na Westerplatte. Przez całą drogę towarzyszył nam przewodnik – Pan Tomasz Zieliński, któremu bardzo dziękujemy za ciekawie przekazaną wiedzę i poświęcony nam czas. Dzień zakończyliśmy Eucharystią. Jutro (o ile pogoda dopisze) pora na wyczekany przez uczestników wypoczynek na plaży 🙂

DZIEŃ 4

Dzisiejszy dzień spędziliśmy na plażowaniu, oraz aktywności fizycznej na boisku. Chłopcy rozegrali emocjonujący mecz, w którym wziął udział nawet ksiądz proboszcz, który postanowił nas odwiedzić :). Do dyspozycji była również siatkówka, natomiast młodsze dzieci z chęcią korzystały z placu zabaw. Jutro czeka nas kolejna wycieczka, gdzie? O tym opowiemy w jutrzejszym wpisie… 🙂

DZIEŃ 5

Dzisiejszego dnia zaraz po śniadaniu udaliśmy się na Półwysep Helski. Zwiedziliśmy dawne zabudowania militarne, przeszliśmy Cypel Helski, a na końcu spędziliśmy trochę czasu w okolicach portu. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Wieczorem uczestniczyliśmy w Eucharystii, natomiast zaraz po niej wszyscy chętni wzięli udział w oglądaniu meczu.

DZIEŃ 6

Dzisiaj kontynuowaliśmy wypoczynek na plaży. Pogoda nam bardzo dopisała i cały dzień mieliśmy piękne słońce, które trochę nas przypaliło :). Po obiedzie udaliśmy się na długi spacer po Władysławowie. Wieczorem dla lepszego snu, nie zabrakło aktywności fizycznej na boisku.

DZIEŃ 7

Dzisiejszy dzień spędziliśmy na plażowaniu. Po południu w ramach niespodzianki udaliśmy się na rejs po Bałtyku. Wieczorem przygotowaliśmy karaoke, w którym wszyscy uczestnicy chętnie wzięli udział. Dzień zakończyliśmy niedzielną Eucharystią. Jutro czeka nas kolejna przygoda, tym razem w Gdyni 🙂

DZIEŃ 8

Dziś wyruszyliśmy na ostatnią podczas naszej kolonii wycieczkę do Gdyni. Zwiedziliśmy centrum nauki „Eksperyment”, gdzie uczestnicy mogli wykonać samodzielnie wiele ciekawych doświadczeń. Następnie udaliśmy się na wybrzeże w okolicach portu, gdzie odwiedziliśmy Oceanarium Gdyńskie. Mieliśmy okazję zobaczyć okręt wojenny z czasów Drugiej Wojny Światowej „Błyskawica” oraz ogromny żaglowiec „Dar Pomorza”. Dzień zakończyliśmy sportową aktywnością na boisku oraz Eucharystią. Jutro czeka nas ostatni pełny dzień kolonii 🙁

DZIEŃ 9